آیت الله فلاحتی در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب:

بازخوانی آرمان های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان اولویت قرار گیرد  

بازخوانی آرمان های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان اولویت قرار گیرد

 
نماینده ولی فقيه در گیلان بر ضرورت بازخوانی و تبیین اهداف و آرمان‌های والای انقلاب به نسل جدید تاکید کرد
کد خبر: ۹۴۱۱۸۴۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نمایشگاه مدرسه‌ی انقلاب دبیرستان‌های پسرانه‌ی قدس سپاه گیلان و دخترانه‌ی زنده یاد ولی الله اردشیری رشت با حضور نماینده ی، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه‌ی رشت به نمایندگی از ۲۰۰ دبیرستان سراسر استان افتتاح شد.

در هر یک از این دو نمایشگاه که ۱۵ قسمت داشتند ، عکس‌ها و دیوار نوشته‌هایی در خصوص ظرفیت‌های فرهنگ ایرانی – اسلامی، کارآفرینی، تخصص گرایی، معضل فساد اجتماعی، سواد رسانه ایی، چهل سال پیشرفت و ایران دیار ایستادگی به معرض دید دانش آموزان قرار گرفته و علاوه بر این، دانش آموزان خلاق و علاقمند موضوعات یاد شده را روایتگری می‌کنند.

این نمایشگاه‌ها تا ۲۲ بهمن در محل مدارس تعیین شده دایرند و در راستای بیانیه‌ی گام دوم انقلاب به فعالیت می‌پردازند.

آیت الله فلاحتی در حاشیه‌ی بازدید از این دو نمایشگاه بر ضرورت بازخوانی و تبیین اهداف و آرمان‌های والای انقلاب به نسل جدید تاکید کرد و افزود: ارایه‌ی نقد سازنده در بستر ارایه‌ی طریق، از الزاماتی ست که نسل جدید از اینک باید برای بهره گیری از فرصت‌های جامعه و رفع نقصان‌ها مد نظر قرار دهند.

نماینده ی ولی فقیه در گیلان همچنین بر ضرورت بهره گیری از تریبون‌های آزاد در محافل و مراکز آموزشی و تربیتی تاکید کرد و گفت : آزادی تریبون به معنای جولان برای تخریب نیست، بلکه فرصتی برای طرح نقد‌ها و مطالباتی ست که امید و اعتماد به نفس را در بستر تقویت روح جمعی تجلی دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار